Jesteś zalogowany jako: Gość serwisu
0,00 PLN
0 szt.
Ilość produktów w koszyku:

Grupy towarowe

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach wpisz swój adres e-mail, wybierz grupy i kliknij OK. Jeśli chcesz zrezygnować z otrzymywania informacji wpisz tylko swój adres e-mail i kliknij OK.

Wybierz grupę




OK

Okulary Ray-Ban

najlepiej z pewnego źródła, czyli od Autoryzowanego Sprzedawcy.

Okulary ochronne

Ochrona wzroku wpracy
z możliwością montażu
szkieł korekcyjnych.

Oprawki z nasadką Clip-On

Oprawki korekcyjne
Solano + nasadka
z polaryzacją





Reklamacje, gwarancje i zwroty

Wyciąg z Regulaminu sklepu

(VII Reklamacje

1. W przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w terminie 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
3. W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, w miarę możliwości Klient proszony jest o przesłanie zdjęć, dowodu zakupu oraz dokładnego opisu niezgodnego z umową Towaru.
4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca doprowadzi Towar do stanu zgodnego z umową zgodnie z żądaniem Klienta poprzez naprawę lub wymianę na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę lub zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni.
5. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
6. Klient może reklamować produkt posiadający wady:
a. korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w takich okolicznościach Klient może dokonać reklamacji u Sprzedawcy, który jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację producentowi,
b. korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi będącemu jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową.

VIII Gwarancja

1. Towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego optykwnecie.pl są objęte gwarancją producenta, która obejmuje czas 24 miesięcy.
2. W przypadku Towarów objętych gwarancją udzieloną przez producenta lub importera, treść oraz warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, wystawionym przez producenta lub importera.

IX Zwroty

1. Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres sklep@optykwnecie.pl bądź też listownie na adres:

Grzegorz Brysz – „OPTYKWNECIE – GRZEGORZ BRYSZ”
ul. Władysława Jagiełły 39A, 41-106 Siemianowice Śląskie

2. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Sprzedający wraz z ceną towaru zwraca koszty dostawy do konsumenta, które to konsument poniósł.
3. Zwracany towar Klient powinien odesłać na adres wskazany w ust. 1.
4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
a. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania
b. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
c. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
d. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
e. dostarczania prasy;
f. usług w zakresie gier hazardowych.
5. Przez świadczenie o szczególnych właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą rozumie się w szczególności: soczewki okularowe, które montowane są do opraw okularowych zgodnie z parametrami zamówienia (m.in. dotyczy to mocy, osi montażu, rozstawu źrenic) oraz soczewki kontaktowe toryczne, progresywne i kolorowe.

Szybki kontakt

E-mail: sklep@optykwnecie.pl
Gadu-gadu: gg 28806419
Skype: skype optykwnecie
Copyrights by Optykwnecie
AptusShop.pl program sklepu