Jesteś zalogowany jako: Gość serwisu
0,00 PLN
0 szt.
Ilość produktów w koszyku:

Grupy towarowe

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach wpisz swój adres e-mail, wybierz grupy i kliknij OK. Jeśli chcesz zrezygnować z otrzymywania informacji wpisz tylko swój adres e-mail i kliknij OK.

Wybierz grupę




OK

Okulary Ray-Ban

najlepiej z pewnego źródła, czyli od Autoryzowanego Sprzedawcy.

Okulary ochronne

Ochrona wzroku wpracy
z możliwością montażu
szkieł korekcyjnych.

Bezwarunkowa Gwarancja

BEZWARUNKOWA GWARANCJA ROCZNA dla oprawek okularowych marki RAY BAN i VOGUE wyposażonych w soczewki okularowe z powłokami antyrefleksyjnymi CRIZAL firmy Essilor.





Bezwarunkowa Gwarancja Roczna

Bezwarunkowa Gwarancja Roczna


Zasady działania Bezwarunkowej Gwarancji Rocznej (w skrócie BGR):

  • Co to jest BGR?
BGR jest to gwarancja udzielana przez Luxottica Poland Sp. z o.o. i Essilor Polonia Sp. z o.o. na okulary składające się z opraw Luxottica (w naszej ofercie marka Ray Ban i Vogue) i soczewek Essilor z powłoką Crizal. W ramach BGR istnieje możliwość wymiany zniszczonych lub uszkodzonych okularów na nowe bez względu na przyczynę ich zniszczenia lub uszkodzenia.

  • Co obejmuje BGR?
BGR obejmuje wszelkie zniszczenia i uszkodzenia okularów, bez względu na rodzaj i stopień zniszczenia lub uszkodzenia (rysy, złamania, pęknięcie, odbarwienia itp.), jak również wszelkie inne wady oprawy okularowej Luxottica lub soczewek Essilor z powłoką Crizal. BGR nie obejmuje przypadku utraty okularów w wyniku zgubienia lub kradzieży, jak również wymiany soczewek Essilor z powłoką Crizal na soczewki o innej mocy.

  • Co mogę uzyskać korzystając z BGR?
Na podstawie BGR można żądac wymiany zniszczonych lub uszkodzonych okularów na nowe. Na podstawie BGR nie można żądać ekwiwalentu pieniężnego w zamian za reklamowane okulary lub zwrotu ceny uiszczonej za zakup okularów. Nowa oprawa Luxottica musi być taka sama*, jak oprawa w reklamowanych okularach (ta sama marka, numer modelu, numer koloru). Nowe soczewki Essilor z powłoką Crizal muszą być takie same, jak soczewki w reklamowanych okularach (te same moce, ten sam materiał, taka sama konstrukcja i taka sama powłoka Crizal). Jedynie możliwą zmianą, przy wymianie soczewek na nowe, jest zmiana ich średnicy.

  • Jak długo trwa BGR?
BGR trwa 12 miesięcy od daty zakupu okularów wskazanej w imiennej karcie gwarancyjnej.

  • Co należy zrobić, aby skorzystać z BGR?
W celu skorzystania z BGR należy dostarczyć zniszczone lub uszkodzone okulary wraz z oryginałem prawidłowo wypełnionej imiennej karty gwarancyjnej do salonu optycznego, w którym zostały zakupione okulary.

  • Ile razy mogę skorzystać z wymiany okularów na podstawie BGR?
BGR upoważnia do wymiany okularów na nowe jeden raz w okresie trwania BGR. Po dokonaniu wymiany okularów na nowe, BGR wygasa.

  • Jaki jest stosunek BGR do innych uprawnień konsumenckich?
BGR nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza jakichkolwiek innych uprawnień konsumenckich, w tym praw wynikających z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową sprzedaży lub rękojmi za wady sprzedanego towaru, czy też innej gwarancji, którą objęte są okulary.

  • Czy wymiana na nowe okulary w ramach BGR jest bezpłatna?
Tak. Użytkownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z wymianą oprawy i soczewek oraz ich montażem.

*W sytuacji, gdy dany model nie jest już produkowany, klient może zamówic okulary innej marki z portfolio marek Luxottica w cenie takiej samej lub niższej od reklamowanej oprawy.

Zapytaj o ofertę dla wybranych przez siebie oprawek Ray Ban czy Vogue z soczewkami Crizal wysyłając e-mail.

Szybki kontakt

E-mail: sklep@optykwnecie.pl
Gadu-gadu: gg 28806419
Skype: skype optykwnecie
Copyrights by Optykwnecie
AptusShop.pl program sklepu